Brev:
Bliver ikke mæt og gulsot
8. oktober 2007
Alder:
0 mdr.
Bliver ikke mæt og gulsot
Hej
Jeg har en dreng på 3 uger, som jeg ammer og giver tilskud (nutramigen) han får ca. hver 2-3 time, 30 times amning og så flaske 50-200ml, og han kan være sulten 1 time efter. Synes det virker helt vildt for han spiser jo ifølge de skemaer jeg har set mere end en 3mdr baby burde gøre? Kan der være noget galt med ham? eller er jeg bare overbekymret?
Skal siges han var indlagt 7 dage på grund af gulsot (ingen lysbehandling) og så fik han sonde fordi han ikke fik nok at spise, men er altså hjemme igen og har været det 1 uge nu og alt har gået fint.
Lige 1 ting mere angående det gulsot, det er ikke helt væk endnu, man kan tydeligt se det i panden når han rynker med den, hans sundhedsplejerske der kommer, sagde for et par dage siden at det skulle være helt væk inden han bliver 3 uger, gør han i morgen tirsdag, skal jeg gå til lægen med ham eller skal jeg bare give det lidt mere tid?
Med venlig hilsen
Camilla