Brev:
Rigtig meget syg
23. september 2007
Alder:
14 mdr.
Rigtig meget syg
Kære Helen
Sidst vi havde fat i dig, var vi i gang med at køre Laura ind i vuggestue. Det gik knap så godt, men det var heldigvis kun en kort overgang. Hun er nu SUPER glad for at gå der - hun bobler af energi, når hun kommer hjem, så det kunne ikke være bedre.
MEN, og der er lige et lille men - hun er enormt meget syg. Hun har max haft en hel uge der, dvs. hun faktisk har været syg hver uge. Hun har i den korte periode (ca. to måneder) haft haft røde hunde (!), halsbetændelse, falsk strubehoste og nu snot i stride strømme med høj feber. Så du kan godt nok regne ud, at der planlægges herhjemme i stor stil :0)
Skal bare lige høre, om det efter din vurdering er helt unormalt - altså om vi skal have fat i vores læge for at høre, om der er "noget galt" med hendes immunforsvar eller andet. Synes ikke at der er andre børn der er SÅ meget syge. Hun har hver gang fået min. to dage uden feber, så det er heller ikke fordi hun er kommet i vuggestue mens hun har været skidt tilpas.
Det skal lige siges, at hun spiser rigtig fint (vejer godt 10 kg), og vokser som hun skal (er ca. 76 cm.). Det er heller ikke fordi hun har været meget pyldret, mens hun har været syg. Selvfølgelig har hun ikke været ordentlig frisk, men har egentlig været i godt humør og ok glad.
Vil bare lige høre hvad du mener - giver det anledning til bekymring, eller synes du godt vi kan se tiden an, og krydse fingre for at det snart bliver bedre - altså at det er meget "normalt".
De bedste hilsner to forældre der snart ikke har mere ferie tilbage :o)