Brev:
Noget galt med ørerne?
20. september 2007
Alder:
9 mdr.
Noget galt med ørerne?
Hej Helen,
Min søn Felix på 9 mdr er begyndt at hive sig lidt i ørerne. De sidste par uger vågner han også oftere om natten (3-4 gange) end han har gjort tidligere (1 gang). Han lader ikke til at have stor smerte, men måske er der noget på vej?
Vi bor i sydafrika og har en lidt dårlig børnelæge (har tænkt mig at skifte næste gang). Sidst han var til tjek hos hende for to uger siden kiggede hun ham i ørerne og sagde at der var for meget voks til at hun kunde se noget som helst. Er det et problem at han har meget ørevoks?
Vinteren er overstået for en måneds tid siden hernede, så han har ikke været kold for nylig, men for en måned siden var det meget koldt.
Med venlig hilsen
Marianne