Brev:
Dårlig mave - 5 mdr.
30. august 2007
Alder:
5 mdr.
Dårlig mave - 5 mdr.
Hej Helen
Mange tak for dit udførlige svar på mit sidste problem med min datters problemer med at falde i søvn. Som jeg skrev i det forrige brev til dig, er jeg så småt begyndt at give hende lidt tynd grød en gang om dagen. Dette har hendes mave dog reageret voldsomt på, og hun har nu haft diarre i 5 dage.
Jeg har talt med lægen, som sagde, at jeg skulle se tiden an i et par dage og ellers ringe igen, hvis der ingen bedring har været. I mellemtiden har jeg droppet grøden helt, og hun ammes i stedet fuldt.
Det er dog som om, at hun ikke bliver helt mæt, og hun vågner op til fire gange om natten, hvilket er meget hårdt for mig.
Er der noget jeg kan gøre for at få hendes mave til at blive bedre? Hvornår vil du synes, at jeg kan gå i gang med lidt grød igen, og hvad/hvor meget er godt at starte op med at give hende?
Med venlig hilsen
Lene