Dårlig mave - 7 mdr.

28. august 2007

Kategori:
Alder:
7 mdr.

Dårlig mave - 7 mdr.

Hej igen

Ja så er vi på banen igen... :-)

Ja der er noget som går mig lidt på... I mandags havde hun hård mave det var bare små kugler som kom ud og vi kunne virkelig se at det gjorde ondt på hende når hun prøvede at presse det ud... :-(..

Men der er så nu blevet hul igennem skal jeg lige love for... Mandag eftermiddag lavede hun den rigtig første afføring og lige siden har der været afføring i hver eneste ble... hun har skidt så meget nu at hun er helt hudløs bagi med små blærer... av av...

Vi smøre hende med et godt lag zinksalve, men er der andet vi kan gøre for at få det til at hele igen??? og er der noget vi kan gøre for at stoppe hendes diare??? eller ...

Annonce

... skla vi bare se tiden an?

Jeg prøved jo som skervet i sidste brev at give hende øllebrød men det var hun ikke så vild med... i lørdags prøvede jeg så igen men nej hun vil meget hellere have havregrød... jeg fik dog lokket ca. 5 skefulde i hende men så begyndt hun at lave kast op lyde.. skal jeg bare forsætte med at give hende øllebrød engang imellem eller skal jeg bare sige at det var det??? kan det øllebrød have noget med hendes forstoppelse og diare at gøre????

Går forresten også tit og tænker på om hun vejer det som hun skal... hun vejede ved fødslen 3465 og var 54 cm.

Idag vejer hun ca. 7 kg og er ca 68 cm..

Er det ok??

Venter spændt på svar...

Knus

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

24. marts 2024 | Sovevaner | 5 mdr.

Sove på maven - 5 måneder

Hej Helen Jeg skriver, fordi vores datter er begyndt at trille om på maven,...

18. marts 2024 | Udvikling | 5 mdr.

Baby støtter ikke på benene?

Kære Helen Min dreng er nu 5 måneder gammel og jeg undrer mig over, at han...

16. marts 2024 | Kost og ernæring | 5 mdr.

Spiser min datter nok?

Hej Helen Jeg har en datter, der er født den 22. september 2023, så hun er 5...

14. marts 2024 | Sovevaner | 5 mdr.

Søvnbehov og fordeling

Hej Helen Jeg har en søn på 5 måneder, som næsten altid har haft en rigtig...

14. marts 2024 | Kost og ernæring | 6 mdr.

Kold modermælkserstatning

Hej Helen Bare et kort spørgsmål fra mig denne gang. Min lille pige er nu...

Annonce

Viden om børn:

Omega-3 til gravide

Omega-3 fedtsyrer er sunde fedtsyrer, som især findes i fede fisk.

Omega-3 er meget vigtigt for udviklingen af fosterets og spædbarnets nervesystem og hjerne, synssansen og de kognitive færdigheder (indlæringsevne og hukommelse).

Derudover viser undersøgelser at Omega-3 har betydning for om graviditeten opnår normal længde og om barnet har en normal fødselsvægt.

Hvis du spiser 200-300 g. fisk om ugen, så er fedtsyrerne altid tilgængelige for dit...

Læs mere i Babylex

Stå selv

Mange børn kan slet ikke vente på at komme op i lodret stilling og vil allerede i 5-6 mdr´s alderen gerne trække sig op ved mors eller fars hænder. Når det lykkes er det dejligt med en hoppetur på mors og fars ben.

Vær dog opmærksom på at barnet skal være noget ældre før det er stærkt nok til selv at kunne holde sig oprejst. Først omkring 10 mdr´s alderen rejser de fleste børn sig ved møbler og andre faste steder.

At barnet vil stå, betyder ikke at barnet er parat...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen, Det er simpelthen så dejligt at jeg har fundet dig på nettet.. Dig kan jeg skrive til med alle mine tanker og udfordringer, og så får jeg et fornuftigt og brugbart svar – tak!!!