Brev:
Dårlig mave - 7 mdr.
28. august 2007
Alder:
7 mdr.
Dårlig mave - 7 mdr.
Hej igen
Ja så er vi på banen igen... :-)
Ja der er noget som går mig lidt på... I mandags havde hun hård mave det var bare små kugler som kom ud og vi kunne virkelig se at det gjorde ondt på hende når hun prøvede at presse det ud... :-(..
Men der er så nu blevet hul igennem skal jeg lige love for... Mandag eftermiddag lavede hun den rigtig første afføring og lige siden har der været afføring i hver eneste ble... hun har skidt så meget nu at hun er helt hudløs bagi med små blærer... av av...
Vi smøre hende med et godt lag zinksalve, men er der andet vi kan gøre for at få det til at hele igen??? og er der noget vi kan gøre for at stoppe hendes diare??? eller skla vi bare se tiden an?
Jeg prøved jo som skervet i sidste brev at give hende øllebrød men det var hun ikke så vild med... i lørdags prøvede jeg så igen men nej hun vil meget hellere have havregrød... jeg fik dog lokket ca. 5 skefulde i hende men så begyndt hun at lave kast op lyde.. skal jeg bare forsætte med at give hende øllebrød engang imellem eller skal jeg bare sige at det var det??? kan det øllebrød have noget med hendes forstoppelse og diare at gøre????
Går forresten også tit og tænker på om hun vejer det som hun skal... hun vejede ved fødslen 3465 og var 54 cm.
Idag vejer hun ca. 7 kg og er ca 68 cm..
Er det ok??
Venter spændt på svar...
Knus