Brev:
Diaré og opkastning
6. august 2007
Alder:
2 år, 3 mdr.
Diaré og opkastning
Hejsa,
Vores søn har via gæstedagplejen fået sig en omgang diaré og opkastning, og vi er har derfor fået snakket om, hvordan det smitter.
Jeg har søgt lidt på det, men kan ikke finde et tilfredsstillende svar. Kan du hjælpe?
Jeg mener det er via berøring, dvs. man har fået afføring på hånd eller lign og derved giver det videre. Men gælder det også for opkast og spyt?
Venlig hilsen
Henriette