Brev:
Dyspraksi
21. juli 2007
Alder:
4 mdr.
Dyspraksi
Hej Helen
Synes jeg har fået gode råd fra dig før, så nu vil jeg spørge dig igen.
Vores dreng på 4 1/2 har altid været lidt "anderledes" på mange områder. Jo ældre han bliver er det mere og mere. Det er især hans sprog der driller.
Jeg vil ikke uddybe en hel masse, men jeg har læst en pjece om dyspraksi og synes det lyder fuldstændig som min dreng. Der er en liste med symptomer, og da jeg prøvede at sætte kryds ved dem der passer på ham, var det jo næsten dem alle. Mit spørgsmål er så hvad gør jeg nu, hvem går jeg til?
Vi er tilknyttet en læge på Viborg sygehus, som vi går til kontrol hos 2 gange om året pga. andre problemer. Har tænkt på at skrive til hende, vi skal nemlig først derhen 28. sep. Kan jeg det? Eller skal jeg igemmen egen læge først. Mange har jo ferie nu, så jeg kan ikke komme til noget før midt august. Min egen sp. er stadig sygemeldt så hende kan jeg ikke snakke med.
Håber du kan hjælpe mig. Har ik lyst til at skal igennem 117 instanser, men vil gerne snakke med en der ved noget fra start af.
På forhånd tak