Brev:
Mislyd ved hjertet
17. juli 2007
Alder:
19 mdr.
Mislyd ved hjertet
Hej
Ja, det er efterhånden lang tid siden jeg har skrevet, men men det må vel være et godt tegn:-)
Sofie er nu blevet 19 mdr. og er en dejlig pige på alle måder. Hun døjer stadig i perioder med hendes astma, og i den forbindelse går vi hver 3. måned til kontrol ved en privat-praktiserende børnelæge. Ved vores sidste besøg i sidste uge, kunne hun konstatere en mislyd ved Sofies hjerte, ikke noget der har været bemærket før, trods en del besøg ved læge og børneafd..
Er det noget som jeg skal være bange for?
Vores børnelæge har henvist os til ultralyd af hjerte og lunger samt EKG (mandag den 23/7).
Kan der godt være noget med hendes hjerte, når der ikke har været noget før? Jeg har læst børn kan have en mislyd når de er forkølede og har feber, men det er ikke tilfældet her!
Sofie orker ikke at gå en helt masse, men det har jeg tilskrevet hendes astma, hun er ellers rigtig energisk og leger på lige vilkår med hendes små venner i vuggestuen.
Hun bliver ligeledes altid kold når hun sover, så selv her om sommeren er hun pakket godt ind. Er det normalt?
Nok for nu..
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Sofiemor