Brev:
Kramper?
30. juni 2007
Alder:
5 mdr.
Kramper?
Hej Helen
Vores lille Daniel er nu knapt 5 måneder og trives storartet. Han får stadig kun brystmælk og han smiler og pludrer og er i det hele taget meget opmærksom.
Nå, men to gange i nat gav han os imidlertid en slem forskrækkelse, hvor han i vågen tilstand pludselig lå og spjættede så underligt i ryk med armene og hev efter vejret. Det hjalp da vi tog ham op og holdt ham. Det lignede kramper? Men samtidig var det dog også - ihvertfald den ene gang - som om han ikke kunne få luft gennem sin lille næse. Kan det have været det mon? Jeg har tænkt mig at spurte ud idag og købe sådan en sugedims man kan få til at suge næsen fri for snot.
På forhånd tak for dit svar og for en super brevkasse:-)
Hej fra Dorte