Brev:
Masser af gylp eller er det opkast
28. juni 2007
Alder:
6 mdr.
Masser af gylp eller er det opkast
Hej Helen
Først vi jeg sige, tak for dit sidste svar, det var dejligt med lidt råd, man kunne bruge. Vi prøver og køre madplanen så meget efter som du skriver, men det er ikke lige altid det lykkes og at hun vil. Men vi bliver ved med at prøve.
Nå, vi har haft en dum dag med Victoria idag. Dagen startede sådan her:
Kl. 5.45 vågnede hun, fik skiftet ble og kl 6.00 drak hun 140 ml MME og fik så et par skefulde yoghurt Naturel med lidt frugtmos i + vand.
Kl. 7.15 gik hun omkuld og sov til kl. 9.45. Hun fik skiftet ble endnu engang og kl. 10.00 spiste hun 2 skefulde havregrød og ville bare ikke have mere (tiltrods for hun nogle dage, spiser en hel skål uden problemer). Kl.10.30, spiste hun 140 ml MME igen, fordi hun bare var sulten. Ca en halv time efter, gylper hun bare så meget, så det var helt utroligt, det gjorde hun af 2 gange.
Kl. 12.30 - 14.15 sov hun og fik så noget at spise igen kl. 14.30, hvor hun fik 160 ml MME, der gylpede hun så igen af 2 gange og der kom rigtig meget! - Vi lod gå lidt tid, før hun skulle have noget i den mave, så kl. 17.00 fik hun 4 skefulde mos og drak lidt vand til, var så lidt vågen, hvor hun legede. Kl. 18.30, meldte sulten sig åbenbart hos hende, for da vi sad og spiste, rakte hun begge hænderne ud efter vores mad, så vi tænkte, okey hun er sulten. Laver en MME og hun spiser 140 ml igen.
Vi ligger hende i seng, efter hun havde bøvset, fordi hun sad og hang af træthed. Da vi ligger hende gør hun sig faktisk parat til at sove. Der går ikke mere en 30 min, så græder hun som pisken. Jeg tager hende op og vupti, så gylpede hun igen.....
Hvad søren sker der med hende?????, er det noget vi skal være bekymret over?????.
Jeg skal lige huske at sige, hun har ikke feber og hun er faktisk glad, smiler og snakker meget, selvom hun gylper på den måde.
Hun har faktisk sovet det meste af dagen, men det gør de måske nogen gange?.
Hun faldt i søvn her til aften kl. 20.25 og sover stadig, men har ikke fået noget særligt at spise hele dagen :(.
Håber du kan hjælpe med nogen svar igen :)
Kærlig hilsen
Maria