Brev:
Væske i ørerne - 15 mdr.
7. juni 2007
Alder:
15 mdr.
Væske i ørerne - 15 mdr.
Hej Helen
Ja så skriver jeg til dig igen.. inden jeg går til sagen vil jeg sige tusind tak for dit svar ang. sommerferie og det gjorte mig mere roligt..
Men nu er jeg ved at aflyse ferien... vi har været til ørelægen idag fordi at vi havde fået at vide på sygehuset at det var en god idé, idet at han har haft to gange mellemørebetændelse sidste gang i februar..
Ørelægen fortalte at Noah havde væske i begge ører og må sige at det kom som et chok, da vi syntes at han høre fint når vi kalder på ham reagere han.. Vi har nogle venner der har to børn (16 mdr. og 4 år.) med nedsathørelse (begge har høreapparat) og Noah hører klart bedre end dem. Giver væske i ørerne altid nedsat hørelse???
Ørelæge vil se tiden an om der skal ligges dræn i om det evt forsvinder af sig selv. Jeg syntes at hvis det kan give nedsat hørelse er det vel bedst at få det i med det samme...
Problemet er jo at vi skal flyve den 16/6 og hvad nu når han har væske i ørerne kan det så gøre mere ondt og er der andre forbehold man skal tage... Skal vi aflyse ferien???
Jeg forstår bare stadig ikke han var hos vores egen læge for ca 2. mdr siden som også lavet sådan en ultra test (kan ikke lige huske hvad det hedder men det var med samme apparat ørelæge brugte) og der viste den ikke noget...
Håber at du har nogle gode tænker jeg kan bruge..
Hilsen Helle