Brev:
Kaster op om aftenen
15. januar 2004
Alder:
8 mdr.
Kaster op om aftenen
I de sidste fire dage har min søn kastet op om aftenen.
Jeg synes det er meget underligt, for om dagen er der ikke nogle problemer med at holde maden i sig.
Han har kastet op omkring ved nitiden, når han får sin aftenflaske, og efter det har han været i et strålende humør og sovet godt derefter.
I går toppede det med at han kastede MEGET op, skreg og var utrøstelig. Han gentog det senere ved midnatstid og ligeledes igennem natten var han utrøstelig og græd meget. Kom med opkastningslyde, men der kom dog intet der.
Om morgenen var han sig selv igen og har holdt mælk og mad i sig.
Jeg har været ved læge, men hun sagde bare det var en virus, da han også er forkølet.
Det er faktisk noget frustrerende, for det synes jeg ikke jeg kan bruge til noget. Jeg skulle bare se tiden an, men jeg kan ikke forstå, at han skal blive ved med at kaste op, for er det en virus, så skulle man da forvente at han kastede op hele tiden. Han har her på fjerdedagen, lige kastet aftensmaden op og er noget pjevset og træt.
Det skal i øvrigt lige nævnes at hans kost ikke er ændret, det er den samme som han plejer at få.
Hvordan kan det være at han kun kaster op om aftenen?
Kan det være fordi han er forkølet?
Han har det jo godt nok om dagen, er der noget jeg kan gøre for at forhindre opkastningerne?
Hilsen den frustrerede mor.