Brev:
Lymfangiom - 0 mdr.
22. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Lymfangiom - 0 mdr.
Hej Helen
Nu er det længe siden jeg sidst har haft spørgsmål til dig, men der har også været en del på færde...
Det er desværre sådan at den lille gut i min mave har et voldsomt hævet ben, som formentligt skyldes det der hedder lymfangiom. Jeg vil høre om du har nogen erfaring med - eller kender nogen der har - med hvordan børn med den diagnose klarer sig. Jeg er godt klar over at det er sjældent det forekommer, men vil alligevel spørge.
Jeg har termin om 2½ md... og forsøger indtil da at holde modet oppe og afvente "dommen om hvor slemt det er" når han kommer ud. Glæder mig nu meget til at blive mor igen selvom denne graviditet har været noget af en omgang. Har dog et vist behov for at vide så meget som muligt - mest for at ha tænkt flest mulige "worst cases" igennem - en slags forberedelse :o)
Storebror fylder 1 år i dag - og trives fint. Han har det dog med ikke at ville sove førend efter en 45 min. tid efter han er lagt - vi er hos ham, men han rejser sig igen og igen trods han er dødtræt - og vi lægger ham igen og igen... kender du den historie :o) vi har rutine før godnat - med flaske, tandbørstning og lidt sang ved sengen... men ved ikke helt hvad vi skal lave om på - om seancen inden "rigtig" godnat skal indeholde noget mere eller... har du et forslag? Skal vi til at forlade rummet og lave den der med minutintervallerne?
Jeg synes det er lidt svært.
Slut herfra.
Venlig hilsen Katinka