Brev:
Maveinfektion?
21. maj 2007
Alder:
5 mdr.
Maveinfektion?
Min datter er snart 5 måneder, blev født en måned for tidligt, men trives fint. Jeg ammer hende fuldt 5 gange i døgnet. Hun har indtil nu haft afføring ca 2 gange om ugen, det plejer at være grønbrunt. De sidste par dage er hun begyndt at have afføring ca 2 gange dagligt, det har remouladefarve og konsistens, kommer i ret store mængder og virker ret voldsomt.
Pigen er upåvirket, hun tisser lige så meget som hun plejer og virker glad og tilfreds. Vi har ikke indtryk af at hun har ondt i maven. Hun gylper ligeså meget/lidt som hun plejer.
Hun sutter jo på alt hvad hun kan komme i nærheden af, inklusive vores fingre.
Kan hun have fået en maveinfektion, eller er det normalt? Går
det over af sig selv eller skal vi gøre andet end at lægge hende til noget oftere så hun får den væske hun skal have?
Tak for svaret.