Brev:
Irriteret slimhinde
30. april 2007
Alder:
8 mdr.
Irriteret slimhinde
Hej
Min lille dreng har lidt af noget opkast i forbindelse med en maveinfektion men er nu kommet sig nogenlunde. Han er dog ikke klar til at gå tilbage til sit oprindelige mælkeindtag og vi skal starte stille og roligt, siger lægen. Hans slimhinde i maven er irriteret og kan ikke tåle mælkeprodukter.
Jeg vil dog nødigt slet ikke give ham noget eftersom mælk stadig er det der mætter ham mest, specielt inden han skal sove. Mit spørgsmål er, om den mme der hedder Grøn Allomin er bedst at give ham her i starten? Er den mest skånsom for maven? Er der ellers nogen mad-tricks i forbindelse med irriteret slimhinde i maven?
På forhånd tak!
Hilsen,
Lina