Brev:
Betændelse ved ny tand
29. april 2007
Alder:
7 mdr.
Betændelse ved ny tand
Hej
Jeg skriver angående min søn på 7 måneder. Han er fået to tænder i undermunden og nu er de to tænder i overmunden så på vej, men jeg har lagt mærke til at ved den ene tand i overmunden er der lidt rødt og lidt betændt!!!! Hvad kan jeg gøre ved det???
Han virker ikke særlig påvirket af det men det kløer på ham kan jeg se, for han putter ting i munden og køre så hovedet fra side til side for at få tanden kløet.... Men hvad skal jeg gøre ved det for at hjælpe ham, og går betændelsen væk når tanden er kommet frem?????
Jeg har bideringe til ham for at tage den værske kløe, men hvad med betændelsen????
På forhånd tak for svar. :)
Med venlig hilsen Kristina, Olivors mor....