Brev:
Feber - 10 mdr.
28. april 2007
Alder:
10 mdr.
Feber - 10 mdr.
Kære Helen
Tak for dine svar og råd på mine tidligere spørgsmål.
Min datter er nu knapt 10 måneder, trives fint. Men hun har tendens til at have temperaturforhøjelse. Fx. ligger hendes morgentemp. oftest mellem 37-37,5 og om aftenen inden sengetid mellem 37,5-38. Hun er aktiv, spiser fint, sover også ok. Er der nogen børn, der bare har højere temp. eller?
Hun har dræn i ørerne, fordi hun har døjet med mellemørebetændelse, og ørerne er blevet tjekket af ørelægen, og de ser fine ud. Hun er selvfølgelig forkølet osv. ind imellem som alle andre børn, men ovenstående temperaturer er målt, når hun tilsyneladende er rask.
Mange hilsner fra
Anette