Brev:
Krav til egen læge?
26. april 2007
Alder:
2 år, 1 mdr.
Krav til egen læge?
Hej
Vi har en meget sød læge, men desværre er hans standardsvar til alt at ´det er en virus og den kan vare 14 dage´.
Det kan godt være at det også er tilfældet, men min datter har i gennemsnit 14 dage pr. måned med hoste, det være sig med eller uden medfølgende forkølelse. Det synes jeg er meget, men kan ikke få min læge til at tjekke det ordentligt.
Er der mulighed for at jeg selv opsøger speciallæge e.l., så det kan blive ordentligt afklaret, eller hvilke muligheder/rettigheder har jeg...?
På forhånd tak for svaret.
Med venlig hilsen
Anna