Brev:
Opkast og diarre
24. april 2007
Alder:
7 mdr.
Opkast og diarre
Kære Helen
Jeg har en vidunderlig dreng på 7 mdr som desværre er syg på 5 døgn..
Han har opkast og diarre op til 5-6 gange dagligt og jeg kan intet få i ham, kun lidt væske.. Hvad skal jeg gøre..?
Lægen siger det nok skal gå over, men det er hårdt at se Emil har det sådan..
Venlig hilsen Lena