Brev:
Børneorm - 3 mdr.
11. april 2007
Alder:
3 mdr.
Børneorm - 3 mdr.
Hej Helen
Ja vores søn har desværre fået sig et par forældre der har fået børneorm.
Han er 3 mdr gammel, og hans forældre vasker fingre som sindsyge hver gang de skal røre ham, for ikke at smitte ham. Men kan sådan en lille purk godt få ormene i sig? Jeg har tjekket, og tror ikke at han er smittet.
Jeg ringer til lægen idag, så min mand og jeg kan blive behandlet for det. Desuden udelukker vi alt hvad der hedder sukker og brød i vores kost, for at komme de der orm til livs, og vasker sengetøj håndklæder osv hver dag. Er der ellers andet vi kan gøre for at komme ormene til livs, sådan med at vi ikke får smittet vores søn.
Bedste hilsener
Tanja