Brev:
Dårligt immunforsvar
9. april 2007
Alder:
9 mdr.
Dårligt immunforsvar
Kære Helen
Så er det tid til at vores datter på 9 mdr. skal starte i vuggestue. I den forbindelse er jeg bekymret om hendes helbred. Hun har været utrolig meget syg lige siden hun var ganske lille, så nu er jeg bange for, at det går helt amok. Min mor har skaffet noget helse-medicin til hende med navnet "Bio-Strath urtegær-dråber". Vi skal give 7 dråber tre gange dagligt. Jeg ved ikke, om du har nogle holdninger til denne type "medicinering" af små børn? Vi kender til produktet fra venner og bekendte.
Desuden er jeg nysgerrig efter at vide, hvorfor nogle børn knap nok bliver syge indtil institutionsstart og andre er meget syge? Vi føler jo lidt, at vi ikke passer godt nok på hende, når hun så ofte er forkølet og døjer med astmatisk bronkitis. Det skal lige tilføjes, at hun ofte er blevet smittet, men at andre børn i samme tilfælde er gået "fri".
På forhånd tak
Maria