Brev:
Gode råd omkring forkølelse
19. marts 2007
Alder:
11 mdr.
Gode råd omkring forkølelse
Hej Helen
Min datter er blevet meget forkølet og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre om du har nogle gode råd.
Hendes næse løber selvfølgelig konstant, hvilket resulterer i at hun bliver meget rød og sikkert øm på huden når vi tørrer hende. Har du nogle erfaringer med hvad der kan være godt at smøre på for at mindske rødmen og så det heler bedst muligt?
Når hun vågner om morgenen er næsen helt lukket til og indtørret. Vi må nærmest sætte hende i blød i badet for at få det løsnet.
Nogle måder det kan forhindres på?
Ellers nogle ting at tage højde for i forbindelse med forkølelse?
På forhånd tak for hjælpen.
Mor