Brev:
Vaccination mod skoldkopper
15. marts 2007
Alder:
13 mdr.
Vaccination mod skoldkopper
Hej Helen
Jeg er lige blevet i tvivl angående en vaccination til Johan.
Han skal i næste uge vaccineres, og vores læge her i Kina anbefaler mig at han skal vaccineres for chickenpox (Skoldkopper).
Jeg er bare i tvivl om det er en vaccination der gives i DK, og om der er nogen grund til at man IKKE skulle lade ham få den? Hvis han evt. ville blive meget syg eller andet....
Jeg hører så mange ting, men er egentlig mest tilbøjelig til at følge de anbefalinger jeg får her, da vi nu engang ikke bor i Danmark, men i asien. Vi vil sikker bo her nogen år endnu, og derfor er det vel sikkrest at følge deres anbefalinger.
På forhånd tak
Lotte