Brev:
Syg igen
2. marts 2007
Alder:
12 mdr.
Syg igen
Hej Helen
Ja så skriver jeg igen, har brug for et af dine gode råd.
Min søn har som tidligere skrevet været syg siden 15 januar med henholdsvis 2 gange mellemørebetændelse, lungebetændelse og falsk strubehoste. Han startet så i dagpleje igen i mandags, men nu er han syg igen med lungebetændelse... Må sige at min mand og jeg er ved at være godt brugt har måtte tage ferie på skrift nu Noah har været så syg. Og vi kan jo ikke blive ved med at tage fri, men hvad ellers skal man gøre... Men det er jo mest synd for min søn som også er ved at være udmattede af alt det sygdom..
Mit spørgsmål er så kan det være fordi at vores dagpleje ryger i huset når børnene ikke er der, kan det være grunden til at han har lungebetændelse??? eller er han bare meget modtagelig.
Kan det ellers have noget med at han er for tynd og ikke har noget at stå imod med?
Han er 78 lang og vejer 7.9 kg. da vi var indlagt på syghuset med falsk strubehoste fik vi 3 uger til at se om han vil tage på, så vi skal til noget kontrol med ham om en uge..
Han spiser meget godt syntes vi selv, men hvor meget skal han spise..
F.eks. til aften spiser han en stor kartoffel, en masse grønsager kød og sauce og noget mere..
Hilsen
Helle