Brev:
Er det mon trøske...eller?
28. februar 2007
Alder:
8 mdr.
Er det mon trøske...eller?
Hej Helen
Min søn har lige været syg et par dage med noget feber og noget øjenbetændelse, men nu er han på toppen igen. Han har dog vågnet en del om natten og helt klart været generet af et eller andet - sover ellers meget fint om natten. Har også haft en "pudsig" lugt ud af munden, de sidste dage - normalt lugter han ikke rigtig af noget - det er ikke en dårlig lugt, men en lugt jeg lige studsede over.
Så idag i barnevognen, sad han og brokkede sig lidt - lænede hovedet tilbage, og så opdagede jeg at han var helt belagt i ganen, hvidligt!....Er det mon trøske?...Har ikke prøvet det før, men er det ikke når de er spæd de får det normalt? Han er jo 8 mdr. Hvad gør jeg?...tror der skal lidt mere til en danskvand jeg læste om et andet sted?
Hvad kan det ellers være?
Glæder mig til at høre fra dig
Med venlig hilsen
Louise