Brev:
Syg og trives ikke - 13 mdr.
18. februar 2007
Alder:
13 mdr.
Syg og trives ikke - 13 mdr.
Jeg skriver da min søn på 13 måneder konstant er syg og har været det siden midten af november. Vi var på ferie på Tenerife i november og en aften kastede han pludselig voldsomt op og fik diarré. Vi fik lægebesøg to gange og han fik antibiotika. Efterfølgende blev han meget forkølet. Han startede i dagpleje i december og så startede forkølelse og mellemørebetændelse.
Han har nu for næsten 14 dage siden fået dræn i ørerne efter 5 gange mellemørebetændelse på et par måneder. Han har også siden december hostet rigtig meget, især om natten og det bliver værrere og værrere og hans vejrtrækning er meget besværet sommetider. Vi har fået astmamedicin (pulmicort og airomir) og har også været ved lægen og fået øget dosis igen. Desværre hjælper det bare slet ikke. Jeg er så nervøs for ham, han bliver bange om natten, når han ikke kan få vejret og det gør jeg selvfølgelig også.
Han har de sidste mange måneder ikke været tilfreds. Han græder rigtig meget og vil ingenting. Ikke lege, spise eller noget. Vi kan få et smil, hvis vi kæmper for det og laver noget med ham, ellers er han bare sur, utilpas og ked af det. Han kravler ikke og går heller ikke.
Jeg har tænkt på, om han kan have fået en virus, bakterie allerede på vores ferie? Jeg er så ked af det og ved simpelthen snart ikke hvad jeg skal gøre.
Kærlig hilsen Mette