Brev:
Tager sig til hovedet
6. februar 2007
Alder:
5 mdr.
Tager sig til hovedet
Hej
Jeg har et kort spørgsmål.
Jeg har en dreng på 5 måneder. Han begyndte i nat at tage sig til hovedet, eller stryge sig fra nakken og frem til panden. kan det betyde noget.
Han græder meget sjældent, men har de sidste to dage og nætter grædt meget i søvne, og vågnet ved at græde.