Brev:
Skelen
4. februar 2007
Alder:
10 mdr.
Skelen
Kære Helen
Det går rigtig godt med Tobias, han sover stadig om natten. Det er helt vildt dejligt. Så han har fået en glad mor og far, som kan nyde ham. Jubii!
Nå, men jeg ville bare lige spørge dig, om vi skal gøre noget ved, at vi tit observerer at han skeler en lille smule på det ene øje. Han er 10 måneder nu. Da sundhedsplejersken var har sidste gang kunne hun ikke observere noget usædvanligt. Og det er da heller ikke ret meget, så derfor har vi ikke gjort noget ved det, men jeg kan også se det på mange af de billeder vi har af ham.
Knus fra Stine