Brev:
Feber - 11 mdr.
30. januar 2007
Alder:
11 mdr.
Feber - 11 mdr.
Hej Helen
Hurtigt spørgsmål. Det drejer sig om temperatur/feber.
Hvis barnet har en normaltemperatur mellem 36,5 og 36,9. Hvornår vil man så sige det er feber og ikke må komme i institution. Min pige har været snottet og hostet lidt. Har været ved læge og der sidder ikke noget. Jeg har dog lidt svært ved at vurdere om hun har feber. Her til morgen var den 37,4. Jeg valgte at beholde hende hjemme.
Selvom hun har været snottet med lidt hoste har hun stadig været i fuld vigør hele dagen siden lørdag. Så synlig påvirket er hun ikke. Sover dog lidt mere om dagen, og fint om natten uden opvågninger.
Med venlig hilsen
mor