Brev:
Kolik - 2 mdr.
24. januar 2007
Alder:
2 mdr.
Kolik - 2 mdr.
Hejsa
Jeg har en dejlig søn på snart 10 uger, som siden han var 3 uger gammel har haft kolik. Jeg har gået til zoneterapi med ham, og det har hjulpet meget.
Han kan dog stadig godt tage en skrigetur engang imellem, men nu fornemmer jeg at det mere er fordi han er træt og ikke vil overgive sig. (især om aftenen)
Han er også stadig tit sur og tvær (græder) når han er vågen, hvilket er utrolig trættende, da man hele tiden tænker på at gøre ham tilfreds. Det som er godt nu er forkert næste gang. Tit kan han være glad når han ligger i vuggen og er vågnet, men så snart han bliver taget op, piber han (på pudslepuden er han næsten altid glad, og pludre).
Nu er han så begyndt at spise uroligt. Han er en stor dreng, og vejer omkring 6 kg, vejede 3750 g ved fødslen.
Tit kan kan starte med at spise fint, men lidt henne i forløbet begynder han at ligge uroligt, og fægter med arme og ben og begynder at græde. Jeg har ham selvfølgelig oppe for at bøvse (hvilket han næsten også altid bliver sur over), men det er ikke nok for at han vil spise videre, han græder bare. Jeg ammer ham udelukkende, og han får stadig mylicon dråber, da han stadig har en del luft i maven indimellem.
Jeg har svært ved altid at trøste ham, det er som om han ikke er tilfreds ligemeget hvordan jeg holder ham, og ligger jeg ham så fra mig skriger han endnu mere, så det var åbentbart ikke det han ville. (undertekster på de små størrelser ville hjælpe meget, hva'?)
Hvad kan jeg gøre for at få en mere glad dreng, og for at han vil spise mere roligt?
Tak for en god hjemmeside, glæder mig til dit svar.
Knus Karina