Brev:
Syg for tit
19. januar 2007
Alder:
9 mdr.
Syg for tit
Hej
Min datter på nu 9 måneder har lige fået konstateret hvad der formentlig er lussingesyge. Hvad værre er at hun nu er ved at udvikle lungebetændelse og det er så anden gang inden for 2 måneder.
Inden for de sidte 3 måneder, har hun været forkølet 2 gange, haft lussingesyge, haft mellemørebetændelse og lungebetændelse 2 gange.
Ud over det er hun faktisk frisk nok. Hun er proportionelt helt i orden hvad angår vækst og vægt, men begge kurve har dalet (2 1/2 percentil) siden 4 måneders alderen.
Vi har gjort hvad vi kan, hun blev ammet fuld ud til 8 måneders alderen osv.
Jeg er lige startet som dagplejer, hvor jeg har min datter hjemme også. Nu overvejer jeg at stoppe, så Sigrid får mulighed for at komme sig helt igen, ved ikke at have så mange børn omkring sig i det daglige i en længere periode.
Hun har en storesøster og storebror som begge går i børnehave, og det skal de have lov til.
Synes du mine overvejelser er overdrevne?
Jeg vil hende kun det bedste.
Med venlig hilsen
Kirstine