Brev:
Udslæt i ansigtet på pige på 9 måneder
15. januar 2007
Alder:
9 mdr.
Udslæt i ansigtet på pige på 9 måneder
Hej
Min datter på 9 måneder har de seneste 4 dag udviklet et ret så stort højrødt udslæt i ansigtet. Det er på kinderne, om hagen, på og under næsen. Området omkring munden er helt frit..(mærkeligt nok, da jeg troede det var tomat...).
Udslættet er meget varmt. Hun har i disse dage også været forkølet med feber og nu er hun begyndt at hoste.
(ligesom resten af familien).
Hun er glad og frejdig, men er ikke så vild med at spise og drikke og sover MEGET dårligt og afbrudt om natten, modsat hvad hun plejer.
Har du nogen ide om hvad det kan være?
Med venlig hilsen
Kirstine