Brev:
Fortsat eksem
7. januar 2007
Alder:
9 mdr.
Fortsat eksem
Hej Helen
Selvom der nu er en hudlæge på sagen, har jeg lige et par spørgsmål til dig.
Hvis det fx er børneeksem, eller starten på dette - ville knopperne så ikke blive. Hendes udslæt er fortsat meget "vandrende" og knopperne/blærene kommer og går indenfor timer. Hun har intet på selve kroppen, ansigtet er kun lidt knoppet, men blusser MEGET voldsomt op, når hun er ude - falder efter noget tid når hun er inde igen. Knopperne kommer på stræksiderne, foran-bagved på både arme og ben. Ingen kløe, ingen feber.
Hvis det er trikket af fx sæbe i bad, nyt skyllemiddel ville det så ikke fortage sig når disse ting bliver fjernet. Det kan måske være lussingesyge???
Eller ville det opfører sig anderledes??
Håber du kan give lidt viden :-)
Tak K.