Brev:
Dræn i ørerne og jul i rygerhjem - 14 måneder
21. december 2006
Alder:
14 mdr.
Dræn i ørerne og jul i rygerhjem - 14 måneder
Hej Helen
Tak for dit svar ang. at spise selv - moren havde vist lidt høje forventninger til sin søn :-)
Nå men, desværre skal vi til en rigtig sur ting. Benjamin har her til morgen for anden gang fået prikket begge sine øre pga. mellemørebetændelse. Hans ørelæge anbefaler nu at vi tænker over at få lagt dræn i dem. så han ikke skal lide så meget med det.
Umiddelbart synes jeg det lyder som en god idé, men har desværre også hørt, så meget om at de falder ud og så skal man sætte nye i igen og igen. Hvor mange af de historier der er "sande" ved jeg jo ikke, så mit spørgsmål går på hvad din erfaring er med dræn i ørerne?
Et lille spørgsmål til er at Benjamin kommer fra et ikke ryger hjem og vi skal desværre holde jul hos hans mormor, som er storryger og det er dele af resten af familien som kommer også.
Jeg har forlangt, at der blev røget udenfor, hvis vi skulle deltage og de har de accepteret, men jeg tænker nu på, at da det jo er et rygerhjem vil det jo sidde i møbler, tæpper, gardiner osv. Kan jeg godt tage min søn med de fire-fem timer det varer uden, at det kan påvirke/forværre mellemørebetændelsen?
Er det bare mig der er for hys?
Knus fra Camilla