Brev:
Farve på afføring
4. december 2003
Alder:
19 mdr.
Farve på afføring
Min datter på 19 mdr har haft lidt maveproblemer (tyndere afføring, men kun 1-2 gange om dagen i en uge) de sidste 8-10 dage. Dette er nu stabiliseret efter skånekost de 3 sidste dage, men dagplejen er bekymret over farven (gulbrun ligesom sennep).
Hun er ellers ikke påvirket, spiser og leger som sædvanlig, og dagplejen synes også at hun er en glad pige i trivsel. Skal jeg reagere på den ændrede farve? Hvad kan den skyldes?