Brev:
Forkølelse, feber og røde knopper
15. november 2006
Alder:
8 mdr.
Forkølelse, feber og røde knopper
Hej Helen
Ja så skriver jeg til dig igen, men inden mine spørgsmål vil jeg lige sige tak for dine svar, de er super gode...
Min søn på 8 mdr. er blevet forkølet, næsen løb med klar snot i to dage og det gør den ikke mere, men man kan høre at der stadig er snot i næsen når han trækker vejret. Jeg giver ham saltvand for at se om det kan løsene sig, men der kommer ikke noget, skal jeg prøve at bruge en næsesuger, har bare hørt at det skal men helt ikke bruge da den også kan irritere slimhinderne i næsen..
Mens han har været forkølet har han haft lidt feber ikke så meget, det højeste den har været på var 38.3 og det var en dag.
Han har trods forkølelsen og feber været glad og leget som han plejer, han blev dog hurtigere ked af det..
Han har fået nogle røde knopper i mellem balderne kan det være bleudslæt, eller er det bare i forbindelse med forkølelsen?
Mit sidste spørgsmål, han er også begyndt at savle meget skifter nok salvesmæk hver 2 time, han har ikke hævet gummer så jeg tror ikke det er tænder. Jeg må dog ikke mærke ham for meget for så bliver han sur.. jeg har hørt at børn med hypermobile led savler mere end andre er det rigtig... (min søn har hypermobile led)
Med Venlig Hilsen
Helle