Brev:
Mellemørebetændelse og ingen appetit - 13 måneder
14. november 2006
Alder:
13 mdr.
Mellemørebetændelse og ingen appetit - 13 måneder
Hej Helen
Vi har lidt problemer herhjemme som jeg gerne vil have dit syn på.
Benjamin har fået sig en omgang mellemørebetændelse. Han er i behandling fra i går morges. Problemet er ikke så meget ørerne mere, da jeg sørger for at holde ham forholdsvis smertefri med panodil, men han vil intet tage til sig af mad.
Han drikker fint med vand, men mad vil han slet ikke. Det skal siges at han også har kastet op en del. Jeg tror desværre at han har været super uheldig og har fået en omgang mave halløj oveni det med ørene og det er derfor han kaster op.
Vi kører nu på andet døgn med ingen mad. Han har højst taget et par skefulde grød til sig, men det meste er så kommet retur igen. Alt hvad der indeholder mælk kommer konsekvent op igen, så det har vi lagt på hylden indtil han er frisk igen.
Han sover en del og hænger hele tiden og han er efterhånden ved at være ret sløv pga. manglende energi.
Min pointe i det her er at jeg er bekymret over han ikke spiser. Hvad er din mening om situationen? Skal vi bare vente og se vad der sker eller, er der noget vi kan gøre?
Knus fra Camilla