Mellemørebetændelse og ingen appetit - 13 måneder

14. november 2006

Kategori:
Alder:
13 mdr.

Mellemørebetændelse og ingen appetit - 13 måneder

Hej Helen

Vi har lidt problemer herhjemme som jeg gerne vil have dit syn på.

Benjamin har fået sig en omgang mellemørebetændelse. Han er i behandling fra i går morges. Problemet er ikke så meget ørerne mere, da jeg sørger for at holde ham forholdsvis smertefri med panodil, men han vil intet tage til sig af mad.

Han drikker fint med vand, men mad vil han slet ikke. Det skal siges at han også har kastet op en del. Jeg tror desværre at han har været super uheldig og har fået en omgang mave halløj oveni det med ørene og det er derfor han ...

Annonce

... kaster op.

Vi kører nu på andet døgn med ingen mad. Han har højst taget et par skefulde grød til sig, men det meste er så kommet retur igen. Alt hvad der indeholder mælk kommer konsekvent op igen, så det har vi lagt på hylden indtil han er frisk igen.

Han sover en del og hænger hele tiden og han er efterhånden ved at være ret sløv pga. manglende energi.

Min pointe i det her er at jeg er bekymret over han ikke spiser. Hvad er din mening om situationen? Skal vi bare vente og se vad der sker eller, er der noget vi kan gøre?

Knus fra Camilla

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

19. april 2024 | Opdragelse | 12 mdr.

Temperament 12 mdr.

Kære Helen Vores søn på lidt over 1 år er gennem den sidste måned blevet...

30. marts 2024 | Amning | 14 mdr.

Ammestop nu

Kære Helen Jeg har en datter på knap 14 måneder, som stadig er meget...

27. marts 2024 | Udvikling | 11 mdr.

Rykker hår ud af hovedet

Hej Helen Min dreng bliver et år i april og han virker umiddelbar til at...

15. februar 2024 | Sovevaner | 14 mdr.

Søvn 14 måneder

Hej Helen. Min dejlige søn på 14 måneder driver os til vanvid om natten....

11. februar 2024 | Sygdom | 11 mdr.

Dårlig hørelse?

Kære Helen . Så er jeg her igen. Vores søn på nu 11,5 mdr. er stadig...

Annonce

Viden om børn:

Undertøj til børn

Bomuld er behageligt, suger sved og kan vaskes ved høj temperatur. Det kan være en stor fordel, så længe børn bruger ble, hvor det ikke kan undgås, at der af og til kommer urin og afføring i undertøjet.

I efterårs- og vintermånederne, kan det dog være en fordel at vælge undertøj af uld. Uld består af ca. 20 procent fibre og 80 procent luft. Det gør, at uld isolerer rigtig godt, og det hjælper derfor barnet med at holde varmen, når det f.eks. sparker dynen af om natten. Uld kan...

Læs mere i Babylex

Dagtilbud til børn

Vi har i Danmark kommunale dagtilbud til vores børn.

Dagtilbud omfatter:

- Vuggestuer og dagplejeordninger for ½-3 årige
børn

- Børnehaver for 2-6-årige

- Aldersintegrerede institutioner for flere aldersgrupper

- Fritidshjem

- Skolefritidsordninger (SFO) for børn i skolealderen.

Aldersopdelingen kan variere lidt fra kommune til kommune.

Hvis I ønsker at få jeres barn...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om gråd og trøst, som er en guldgrube af information til desperate forældre.

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen,

Tusind tak for en god brevkasse. Vi er i den kedelige situation, at vi ikke har haft glæde og gavn af vores egen sundhedsplejerske. Vi har fundet dine svar meget relevante.

Tak fra os.