Brev:
Mystisk gylp/næseflåd
6. november 2006
Alder:
2 mdr.
Mystisk gylp/næseflåd
Kære Helen
I dag har Lærke 3 gange haft mystisk gylp og gylp/flåd fra næsen.
Når jeg beskriver det som mystisk er det fordi det ikke ligner alm. gylp og ej heller snot, selvom hun stadig er forkølet.
Istedet er det tyndt som vand og siver bare ud af munden, specielt når hun har ligget på ryggen lidt. Der er småbitte hvide klumper mælk i, men resten er tyndt og klart som vand. Hun får ikke andre væsker end modermælk, og det er jo som sagt først startet idag.
Har du en ide om, hvad det kan være? Og findes der evt. en slags sundhedsplejerske-hotline man kan ringe til med sådanne spørgsmål, når ens egen SP kun har kontortid fra 8-9 mandag, onsdag og fredag? Eller er det vagtlægen/egen læge man ringer til?
Håber du kan hjælpe os lidt.
Kærlig hilsen
Lærkes Mor og Far