Brev:
Vægttab ved dreng på 8 mdr
1. december 2003
Alder:
8 mdr.
Vægttab ved dreng på 8 mdr
Min søn på 8 mdr. havde en kraftig influenza for ca. 1 md. siden, som resulterede i et vægttab på næsten 1 kg. I forvejen er han ikke tyk - vejede da 8,1 kg og var 72 cm.
Han har ikke taget det hele på endnu - vejer p.t. ca. 7,7 kg - er der grund til bekymring, og hvad kan jeg evt. gøre for at "fede" ham lidt op (udover at putte ekstra fedtstof i hans mad)?
Med venlig hilsen
Lise