Brev:
Slået hovedet
8. oktober 2006
Alder:
9 mdr.
Slået hovedet
Hej
Jeg har lige oplevet noget frygteligt med min 9 mdr gamle søn, som burde have været undgået. Han faldt ned fra vores seng med hovedet først - heldigvis har vi gulvtæppe på, men han slog sig og har fik et rødt mærke i panden - som hurtigt fortog sig, og nu kan man kun lige ane, som om der er en mindre bule.
Jeg er frygtlig ked af det skete - og har holdt meget godt øje med ham. Det skete i fredags, men jeg har ikke kunne mærke noget på ham. Jeg tænker ikke på andet end om han kan have taget skade - hvad siger du?
På forhånd tak for svaret.
Med venlig hilsen
Lone