Brev:
Termometer og 15 mdr vacine
3. oktober 2006
Alder:
16 mdr.
Termometer og 15 mdr vacine
Hej Helen
Hvad bruger man til at rense et termometer med?
Vi bruger nu et termometer til numsen. Er nogle af de nye øre, pande og mund osv. termometre ligeså gode? Når man er 16 mdr synes man jo ikke det er så sjovt at få taget temperatur:-/
Hvor mange dage er det normalt, at man er syg efter en 15 mdr vaccine. Emil er nu syg på 3. dag og har stadig 39 i feber? Har været rigtig dårlig, har været helt oppe på 40,2. Hvor vi så ringede til vagtlægen, men han sagde at det lød helt normalt med så høj feber. Men er det normalt over flere dage?
Håber på et hurtigt svar, da Emil jo stadig er syg:-(
Mange hilsner
Emil' mor.