Tynd mave 10 mdr.

3. september 2006

Kategori:
Alder:
10 mdr.

Tynd mave 10 mdr.

Hej Helen

Nu må vi på den igen.. Vi har været en tur i Lalandia i en tre dages tid med vores søn og dagen efter vi kom hjem, fik han tynd mave og sådan har et været i tre dage nu. (Han har slugt en del badevand, da vi var af sted, kan det være grunden?)

Han virker ikke som om han har ondt og der er ingen feber. Men vi skifter en ble på ham i hvert fald 8-10 gange om dagen, hvor det er løbet ud af ham. Han er opfører sig som han altid gør, leger, kravler rundt og er nysgerrig.

Han får det samme mad som normalt, dog har jeg droppet sødmælken fra i går, da jeg har ...

Annonce

... læst, at hvis man har diarre, skal man passe på med mælk. Han får stadig sin mme.

Har du nogle ideer om hvordan vi kan hjælpe hans mave til at komme i orden igen? Vi er jo efterhånden lidt bekymret for ham!

Det sjove er også, at han sover fint om natten og der laver han ikke i bleen, det er kun når han om dagen farer rundt at han prutter meget og så kommer der en portion til.

Er der noget specielt mad vi kan give ham, som kan få balancen frem igen? Jeg er begyndt at koge hans vand, som vi giver ham på kop, men også det i mme flasken..

Kærlige hilsner
Camilla

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Putning - 11 mdr.

Hej Helen, Jeg skriver igen, fordi min søn snart bliver 1 år gammel og skal...

1 år, mad og sove egen seng

Hej Helen, Lige lidt info om vores dreng. Han er en etårig, lattermild,...

19. april 2024 | Opdragelse | 12 mdr.

Temperament 12 mdr.

Kære Helen Vores søn på lidt over 1 år er gennem den sidste måned blevet...

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

Annonce

Viden om børn:

Indeklima

Et godt indeklima er vigtigt for vores helbred og for blandt andet at mindske risikoen for husstøvmideallergi. Miljøstyrelsen har følgende 5 råd til bedre indeklimavaner:

1. Luk luften ind. Sørg for gennemtræk 2x5 minutter hver dag. Luften indenfor kan være mere forurenet end luften udenfor, og der skal gennemtræk til, for at luften bliver skiftet ud. Vinduer på klem giver ikke samme effekt.

2. Gør hyppigt rent. Fjern støv en gang om ugen f.eks. ved støvsugning og...

Læs mere i Babylex

Kejsersnit (Sectio Caesarea)

Kejsersnit er for nogle kvinder den bedste og eneste måde at føde barn på og det kan foregå akut eller planlagt. De fleste kejsernit foretages efter råd fra læge, men nogle kvinder ønsker også at få foretaget kejsersnit, selvom der ikke er lægelige grunde til det.

Når du føder ved kejsersnit, vil du enten blive fuldt bedøvet eller blive bedøvet med en nål i ryggen og du vil derudover få lagt et kateter op i din blære. Din mave bliver desinficeret og dækket med et sterilt klæde....

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og sygdom, som giver dig ro og overblik, når dit barn har det dårligt.

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen :-)

Ja der er mange spørgsmål for tiden.... rart man får gode råd og information fra dig!

Håber du har nøglen til en bedre nattesøvn for os to "gamle"... vi trænger efterhånden til en go nats søvn...

...og tak for dine tidligere svar - guld!

Mange hilsner
Sanne, mor til tvillinger