Brev:
Tynd mave 10 mdr.
3. september 2006
Alder:
10 mdr.
Tynd mave 10 mdr.
Hej Helen
Nu må vi på den igen.. Vi har været en tur i Lalandia i en tre dages tid med vores søn og dagen efter vi kom hjem, fik han tynd mave og sådan har et været i tre dage nu. (Han har slugt en del badevand, da vi var af sted, kan det være grunden?)
Han virker ikke som om han har ondt og der er ingen feber. Men vi skifter en ble på ham i hvert fald 8-10 gange om dagen, hvor det er løbet ud af ham. Han er opfører sig som han altid gør, leger, kravler rundt og er nysgerrig.
Han får det samme mad som normalt, dog har jeg droppet sødmælken fra i går, da jeg har læst, at hvis man har diarre, skal man passe på med mælk. Han får stadig sin mme.
Har du nogle ideer om hvordan vi kan hjælpe hans mave til at komme i orden igen? Vi er jo efterhånden lidt bekymret for ham!
Det sjove er også, at han sover fint om natten og der laver han ikke i bleen, det er kun når han om dagen farer rundt at han prutter meget og så kommer der en portion til.
Er der noget specielt mad vi kan give ham, som kan få balancen frem igen? Jeg er begyndt at koge hans vand, som vi giver ham på kop, men også det i mme flasken..
Kærlige hilsner
Camilla