Brev:
Skoldkopper - 1 mdr.
26. august 2006
Alder:
1 mdr.
Skoldkopper - 1 mdr.
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål ang. skoldkopper.
Jeg har ikke selv haft skoldkopper og har d. 17.08 født en søn. Jeg kan derved læse mig til, at jeg de første 4 uger skal passe på børn med skoldkopper.
Mit spørgsmål går på at vi modtog en pakke fra noget familie med noget børnetøj, hvor vi ved at deres datter har skoldkopper. Vi skyndte os at vaske tøjet og aftørre bogen som var i pakken. Og nu til spørgsmålet: Kan skoldkopper smitte på denne måde - altså gennem en pakke der kom med posten?
Måske et lidt underligt spørgsmål - men vi har desværre startet vores liv som forældre på Neonatal afdeling - men er kommet hjem igen - derfor er vi måske lidt nervøse.
Venlig hilsen
Karina