Brev:
Feber - 5 mdr.
24. august 2006
Alder:
5 mdr.
Feber - 5 mdr.
Kære Helen
Tobias blev vaccineret første gang i går. Han har haft feber siden. Hvornår er der grund til bekymring?
Han var oppe på 39,2 i nat, men nu og hele dagen har den ligget på 38. Hvor længe plejer det at vare? Og er der noget specielt vi skal gøre i den forbindelse?
Knus herfra.