Brev:
Rødligt udslæt på tungen
1. november 2003
Alder:
7 mdr.
Rødligt udslæt på tungen
Kære Helen.
Vi har i et par uger nu haft en lille ked af det dreng på 7 mdr nu. Han har været utilpas et stykke tid, og lige nu er det mellemørebetændelse, og han er i behandling for dette.
Det der virkelig ser ud til at genere ham er et rødligt udslæt på tungen, han sidder med tungen ude det meste af tiden, og er ikke meget for mad, han har også haft feber længe, og er faktisk konstant på pamol.
Vi har været rigtig hårdt ramt her hjemme af næsten alt man kan skrabe til sig, de to store, Mikkel og os selv.
Ved du hvad det kan være?
Knuz Janne.