Brev:
Øreproblemer?
29. oktober 2003
Alder:
7 mdr.
Øreproblemer?
Hej Helen
Jeg har lige hentet min dreng på 7 måneder fra dagpleje, da hun mente at han havde ondt i ørerne. Han havde været meget pylret og trukket sig i det venstre øre konstant. Jeg spurgte om han havde sovet til formiddag, men det havde han ikke, for hun sagde at hvis han havde ondt i ørerne ville han græde når han lå ned. Men han faldt nu i søvn da jeg havde gået ca. 2½ meter med ham i barnevognen :-)
Jeg mener derfor at grunden til at han var pylret var af ren og skær træthed - han har sovet i 1½ time nu efter jeg har hentet ham.
Meeen jeg er jo alligevel bekymret, for jeg har set før, at han hiver sig meget i det ene øre - er der grund til bekymring?
Han sover igennem om natten, sover ½ time til formiddag og 3 timer til middag, spiser som en ørn og er ellers glad og tilfreds.
Er det bare en sjov vane han har, eller kan der være problemer med hans øre?
Med venlig hilsen
Tine