Brev:
Diarré - 7 mdr.
12. juni 2006
Alder:
7 mdr.
Diarré - 7 mdr.
Hej Helen
Nu er vi flyttet til USA og her er meget varmt og luftfugtigheden er meget høj. Selvom vi er indenfor i aircondition hele dagen med enkelte smut til poolen om eftermiddagen når skyggen er der, er jeg alligevel bekymret for Banditten der har fået diarre og faktisk har haft tynd mave i over en uge nu. Vi har ikke nogen læge her, men jeg kan jo nok skaffe en.
Igår og idag har der været meget vandig grøn afføring men også fastere som grød, men meget ildelugtende afføring enten grøn-sort eller grøn-gul. Jeg har ikke tal på hvor mange bleer han bruger i døgnet, men det er ihvertifalde over dobbelt så mange som normalt. Der har været lidt slimagtigt i nogen af dem.
Jeg vil høre dig ad om du tror jeg skal gå til lægen med ham? og hvad skal jeg give ham at spise mens det står på?
Han får grød m frugtmos en gang og to gange grøntsagsmos m kød og frugtmos (det er noget nyt med kødet) Han får 5 flasker erstatning og vand til måltiderne.
Kan det være fordi jeg giver ham kød på en forkert måde? Jeg har frosset nogle små kugler fersk hakket kød ned og tøer dem op i køleskabet og koger dem inden han skal have dem. Hans grøntsagsmos varmer jeg bare op i mikrobølgeovnen som regel bare til ca spisetemperatur.
Får han for meget frugt?
Jeg giver ham nu sådan noget mineral opløsning i hans drikkevand til måltiderne, for at sikre mig han ikke kommer til at mangle noget.
Han virker som han plejer og er fuld af energi og tonser rundt og kravler og rejser sig og hiver alt han kan få fat på ned. Han er meget kontaktkrævende og pylret, men det har han været siden vi flyttede for 3-4 uger siden og det er i klar bedring.
Har savnet din brevkasse rigtigt meget mens vi har ventet på at komme på nettet.
Mange sommer hilsener
Bandittens mor