Brev:
Diarré af antibiotika
30. maj 2006
Alder:
6 mdr.
Diarré af antibiotika
Hej
Lige et kort spørgsmål ang. min datter på næsten 6 mdr.
Vi fik desværre vores debut igår aftes ved lægevagten. Sofie har været så uheldig at fange sig både en lungebetændelse samt en mellemørebetændelse:-( Hun er nu sat i antibiotikabehandling, og her efter kun et døgn, kan vi allerede mærke væsentlig bedring. Så det er jo dejlig.
Problemet er nu at hun har fået diarré (formoder det er penicillinens skyld).
Er der noget vi må/kan give hende for at afhjælpe det lidt? Tænkte fx på lidt yoghurt, reven æble eller?
På forhånd tak.
Mange hilsner fra
Sofiemor