Brev:
Hvordan opdager man væske i ørerne?
25. maj 2006
Alder:
3 mdr.
Hvordan opdager man væske i ørerne?
Hej Helen.
Min dejlige dreng er nu 3 måneder og en glad lille én, der smiler, griner og "snakker" rigtig meget med far og mor.
I går spørger en af mine venner om han har væske i ørene, da han græd da han blev lagt ned. Dette har han faktisk gjort i en måned (tror jeg), men vi har bare tolket det som brok over at blive lagt, da verden er meget sjovere i armene på mor eller far. Han stopper med at græde efter 1 min hvor vi lige trøster ham. Nogen gange skal sutten lige til, som jeg så tager igen når han er stoppet med at græde.
Så er det jeg gerne vil vide lidt om det med væske i ørene. Hvordan opstår det? Hvordan opdager man det? Hvordan fjerner man det? Er man født med det? Ja, generelt, hvad er det for noget?
Desuden har jeg lige et spørgsmål om leg med ham. Må man vende ham på hovedet, har nemlig hørt at man ikke skal vende små børn på hovedet. Men hvornår kan man det? Vi har nemlig opdaget at han godt kan lide lidt vilde mosle-lege.
På forhånd tak for dine altid brugbare svar.
Med venlig hilsen
Malene