Brev:
Sygdom og gråd
5. maj 2006
Alder:
7 mdr.
Sygdom og gråd
Hej Helen,
Jeg skrev til dig sidst i april fordi min datter havde hård mave og meget lidt lyst til skemad... Kort efter vendte det og hun har nu tynd mave... Jeg har slået det hen med at hun er ammebarn... Men for 6 dage siden fik hun feber, forkølelse og den tynde afføring tiltog. Feberen er nu væk, men forkølelsen og diarreen er der endnu. Har været til læge - og talt med min sundhedsplejerske som siger: Am hende. (Skal til lægen med hende igen hvis det ikke bliver bedre i løbet af weekenden.)
Jeg skriver til dig fordi det piner mig at se mit barn ikke rigtig trives... Hun er ekstremt pjevset og græder naturligvis mere end normalt. Hver aften bruger jeg imellem to og fire timer på at putte hende (normalt varer det en time.) To gange har hun grædt så meget at hun kort bliver slap i kroppen simpelthen fordi hun ikke får trukket vejret - det er møg ubehageligt! Jeg trøster og trøster og er hos hende, men lige meget hjælper det. Igår faldt hun i søvn ved brystet, grædende af udmattelse...
Der er sikkert ikke noget jeg kan gøre, som jeg ikke allerede har gjort, men alligevel synes jeg lige at jeg vil høre om du et ekspert råd... :-)
Hilsen Maria den udmattede